Thursday, June 7, 2012

Himpunan Sejuta Cerita

Lamanya aku tak usik laman aku nie. Kali terakhir aku post pada 20 Mei yang lepas.. Sejak dari hari tu.. aku tak sempat langsung nak jenguk kesini.. Sian plak kat laman nie.. ditinggalkan sendirian menjalani kehidupan... mesti ko sunyi kan laman?? hehhehe...

Alah.. bukan aku sengaja pun.. tapi aku betul-betul kesibukan.

Aku himpunkan disini segalanya.. malas nak menaip dan meng'upload'kan gambar banyak-banyak.. Aku namakan entry kali nie sebagai Himpunan Sejuta Cerita.. taklah sampai sejuta cerita aku.. tapi saja nak amik aura himpunan yang makin banyak terjadi kebelakangan nie.. Kat sana himpunan.. kat sini himpunan.. hampir semuanya bertema.. ada tema kuning.. ada tema biru.. ada tema merah.. ada tema hijau.. ada tema ungu.. ada tema hitam.. ada tema putih.. ada tema kelabu taik anjing.. hahahaha.. saja aku tokok tambah.. best apa jadi PAK AJI.. menyedapkan rasa dan cerita..

Aku mulakan dengan....

Sambutan 100 Tahun Sekolah Kebangsaan Serom 3, Ledang.





Sambutan berlangsung selama 3 hari. Yang merasmikan sambutan nie Menteri Besar Johor. Aku sebenarnya menumpang sebok je.. saja nak berseronok dengan rakan-rakan guru.

Macam-macam acara yang berlangsung... ada pameran, solat hajat, larian, gerai jualan, pertandingan gubahan, pertandingan memasak, pemeriksaan kesihatan dan macam-macamlah..

Apapun... aku tumpang bangga sebab sekolah nie dah berusia 100 tahun dah. Banyak perubahan dah berlaku.. cuma sayangnya bangunan asal yang ada terpaksa dirobohkan sebab nak bina bangunan baru 4 tingkat.

Kalau tak tentu bangunan tu dah jadi pejabat aku.. hehehe.. PPD dan luluskan tapi JKR minta robohkan.. I tak LIKE JKR... hehehehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails