Thursday, February 25, 2010

Mari bercuti.. Kuantan Tembeling Resort, Kuantan, Pahang.. 14/02/2010 - Cherating

14/02/2010... Ahad..
Subuh di Kuantan... Cantik kan??? Pagi nie kami merancang untuk mandi manda di Cherating.. Perjalanan yg memakan masa 45 min.. Aku plan untuk keluar pukul 7.00 pagi.. tapi masing2 tak bergerak.. Aku plak sibuk siapkan sarapan.. Aku goreng nasi n wat sardin.. bukan apa.. tuk bekal nanti..
Kami berhenti bersarapan di Beserah.. masing2 order menu sendiri sebab b/fast kat sini berbeza.. yg ada cuma nasi kerabu, nasi minyak n nasi lemak.. aku seperti biasa klu ke pantai timur aku akan makan nasi minyak.. sedap...
Selesai makan.. kami bergerak ke Cherating dan sampai pada pukul 9.45 pg..
Sampai2 je.. anak2 dah siap tuk mandi.. masing2 dah tak sabar.. nasib kami baik sebab keadaan laut yang tenang.. air surut n tiada ombak besar.. aku nak mandi.. tapi takut sunburn.. hehehe..
Abg zubir sampai dari KL pada pukul 12 tgahari.. dia terus bawa Umairah mandi..
Kami bertolak balik ke Kuantan pada pukul 2.30 petang.. menu untuk makan kali ni ialah.. KFC... malas nak masak..



Main kejar2.. berebut google..



Lyana pantang jumpa pasir..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails