Monday, February 8, 2010

Bowling time...

Assalammualaikum...
Sorilah.. aku dah lama tak sempat nak update blog aku nie.. sebenarnya aku banyak keje 2-3 minggu nie.. nak uruskan mesyuarat kat opis aku.. dah lepas mesyuarat.. nak kena wat minit plak.. lepas tu adalah 2-3 laporan nak kena anta.. penat..
Tu belum masuk urusan anak2... anta n jemput kesekolah.. petang ada latihan sukan.. sampai selera makan aku pun dah kureng.. tapi yg aku pelik.. badan aku tak juga turun2...
Ok... aku nak cite kan kisah semalam.. Ahad 7 Februari, 2010.. aku janji dengan sham untuk pegi main bowling.. aku cakap gan dia.. aku kena bawa anak2.. sham ok jek... lagipun dia pun dah kenal anak2 aku...
Anak2 aku excited giler.. maklumlah.. 1st time main bowling.. biasanya diorag ikut je.. tak penah main.. kali nie.. sham ajak join sekali.. thanks sham ya.. sudi belanja kitaorg.. masa makan nanti, aku plak belanja.. semuanya nak makan McD.. kopak aku... hehehe...
Sham ajar anak2 aku cara baling bowling yang betul... lepas 2-3 kali balingan.. Adib dah makin ok... dia dah pandai dah.. last2 aku kalah pada dia... lawan tokeh tu... hehehe... Dani macam biasa.. dia ok je.. kadang2 tersasar.. tapi ada juga pin yg jatuh.. Lyana.. anak dara aku nie.. macam2 perangai.. kadang2 ok.. kadang2.. ntah apa2 ntah?? sham cakap.. melompat je kejanya... aku gelak..
Sebelum mula game..
Balingan strike Adib..

Lyana yang clumsy...

Adib bersedia untuk mengalahkan umienya...

Dani siap melompat baling.. tapi masuk dalam longkang..

Sham ajar Dani....

Akhirnya.. Dani dapat spare...
Anyway.. aku ucapkan thanks pada sham kerana sudi ajar n belanja aku n anak2... Lain kali aku plak belanja sham... nanti kita cite lagi ek..
Wasalam...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails