Monday, October 12, 2009

Terkena lagi...

Assalammualaikum..

Apa yang aku nak cite nie.. memang wat aku bengang.. panas ati.. geram... marah..

Kisahnya... aku pegi ke Terengganu minggu lepas.. masa lawatan kesana.. memang aku akui.. ada sorg mamat nie.. asik ikut aku je.. kisahnya.. dia memang BERKENAN gan aku.. aku macam biasa.. sebagai rakan sekerja aku layan seadanya..
Dia baik.. aku akui.. dia suami yang baik.. cuma salahnya.. dia suka kat aku.. dia cakap dia sayangkan aku.. aku terkedu.. sebabnya.. dia hak org.. aku tak bleh nak kaco rumahtangga org..
Lagipun.. hati aku masih belum terbuka tu menerima cinta baru..

Dia lelaki yang baik.. tapi aku terpaksa tolak.. sepanjang berada disana.. aku selalu cuba jauhkan diri dari dia.. tapi masalahnya.. kaki dia asik mengikut langkah aku.. sampai aku terpaksa marah dia..
Malam tu.. malam terakhir.. panas telinga aku asik kena perli gan kawan2..
Aku bagitau dia.. ORANG AKAN TENGOK SALAH AKU.. ORG AKAN CAKAP AKU YANG GATAL.. AKU YANG MIANG.. AKU YANG MENGGANGGU SUAMI ORG.. AKU YANG JAHAT.. SEMUANYA KERANA STATUS AKU..
TAK DE SAPA AKAN SALAHKAN DIA.. SALAHKAN ORANG LELAKI..
Dia bleh sms aku n cakap.. dia akan bertanggungjawab.. aku dah tak tau nak kata apa lagi...

Apa yang aku takuti kini dah berlaku.. bini dia dapat tahu.. dan yang jadi mangsa.. seperti biasa.. aku... aku dituduh cuba menganggu hidup dia sekeluarga..
Wife dia bertalu2 kol aku.. (yang aku geram dia pegi simpan no tel aku tu wat apa?? )
Aku tak jawap.. dia sms aku macam2.. sampai aku terpaksa warning dia jgn ganggu aku..
Aku bukan apa.. mamat nie kan.. belakang isteri, dia berani semacam.. tapi bila dah balik.. depan bini.. jadi penakut lak... geram aku.. aku takut dia pegi pusingkan cite lak.. aku tau dia mungkin nak jaga hati isteri dia.. tapi janganlah sampai aku yang jadi mangsa...

Apa2 pun aku juga yang salah...

4 comments:

  1. salam ina.....pompuan berstatus cam kita ni mmg selalu dipersalahkan. Org cuma nampak yg jahat je....walaupun niat kita sebenarnya baik. Anyway, sabar je lah....

    ReplyDelete
  2. salam umi.. sabar jelah.. org akan pandang yg tak baik je pada kita.. asal kan niat umi tk cam tu Alhamdululilah.. syukur je apa yg dtg ye...

    ReplyDelete
  3. thanks atas semua nasihat n sokongan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails