Monday, October 26, 2009

eeeeiiiiiiiii.....

Serabut kepala aku pagi nie...
tension, geram, bengang, rasa nak menjerit je..
pagi tadi akak aku kol.. keputusan pekse PTK dah kuar..
aku berdebar2..
aku dah study maut dah.. kali ni dah masuk kali k3 aku amik pekse.. kertas umum aku dah lulus masa kali pertama amik.. kertas khusus je nie.. dah 3 kali dah aku amik.. tak lulus-lulus..
macam result yg lepas.. aku masih dapat 3.. dulu markahnya dikira 1, 2, 3 atau 4.. tapi tahun nie.. dikira A n B.. aku dapat B.. apa maknanya aku pun tak tau.. tensionnyaaa...
aku tak kisah klu aku tak study. nie aku dah study n confident bleh lulus.. tapi tak lulus juga..
nie mesti ada yg aku salah jawab nie..
maknanya.. aku tak dapat lagi anjakan gaji.. itulah saja harapan aku tuk naik gaji lebih sikit.. nak harapkan APC.. memang susahlah aku nak dapat.. maklumlah.. aku nie sapa... tak de sapa pandang pun keje aku.. buatlah camne pun..
nasib badan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails