Monday, November 14, 2011

Aku Pasti Merindui Mu..



Dia terbang semalam.. Terbang bersama kelukaan dihati yang entah bila akan sembuh. Dia meninggalkan kami.. bondanya yang tercinta, adik-adiknya yang manja dan nakal, anak-anaknya yang masih memerlukan belaiannya.. juga seorang anaknya yang tidak pernah menghargai jasa dan kasih sayangnya.

Aku sunyi, kehilangan arah, kehilangan bahu untuk aku bersandar ketika aku kelelahan, ribanya yang aku gunakan sebagai alas ketika aku menghamburkan kedukaan, telinganya yang setiap masa ditadahkan untuk aku ketika mengadu nasib diri dan bibir dan lidahnya yang juga selalu meluahkan kata-kata nasihat dan semangat ketika aku memerlukan.

Pergilah akak.. rehatlah.. layani lah saja suamimu disana. Kami akan menanti kepulangan akak. 2 tahun tak lama tapi begitu payah untuk kami terima.

Sesungguhnya diri ini amat merindui mu diketika ini....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails