Monday, December 21, 2009

Megagath 2009.. Malaysian Honda Civic Club.. Part 3

Siri ke 3... Nie berhampiran dengan tol Kajang.. tunggu sapa2 yg lambat bayar tol... hehehe..
Barisan Honda yang nak bayar tol.. panjang sangat.. mesti terkejut budak2 tol nie...


Parking di Putrajaya... Dah sampai dah...



Acara Drag...

Zura, Aku, Liza dan abg... (aku tak ingatlah nama dia).. hehehe org Segamat..





Aku dan kawan2 bertolak balik ke Tangkak jam 7.00 petang.. kami Maghrib dan berkumpul di R&R Seremban.. Group dari JB terus balik sementara aku dengan group Muar berhenti di Restoran Jejantas Air Keroh.. kat R&R Seremban tak de tempat duduk nak makan.. masing2 kelaparan...
Aku sampai rumah pada jam 10.30 malam...
Hari yang amat best.. aku happy sangat sebab dapat jumpa kawan2.. jumpa kawan2 kuantan, JB, N9.. cuma kawan2 FD Seremban je aku tak sempat jumpa...
Kita bertemu lain kali ye..
bye..
Wasalam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails