Wednesday, November 18, 2009

MAJLIS KONVOKESYEN PRASEKOLAH

Assalammualaikum...

Selasa lepas ada Majlis Konvokesyen Prasekolah..
Dani terima sijil.. aku excited.. sebab aku ingat Dani akan dapat hadiah bagi subjek Bahasa Inggeris sebab dia markah 100%.. tapi dia tak dapat pun.. Dani pun macam frust je.. sebab dalam senarai nama murid yg akan dapat.. ada nama dia.. tetiba je masa hari tu.. tak de..

Apa nak buat.. bukan aku yg tentukan..


Comelnya baby umie.. I love u sayang...
Umienya tumpang menyibuk...




Acara persembahan.. lagu.. AYAHKU KAWIN LAGI..
pengantin lelaki macam kena kawin paksa je..


Dani jadi penari latar...

Apapun.. aku tak kisah.. asalkan anak2 aku lulus pekse..
Adib n Lyana pun lulus juga..
Syukur pada Allah...
Wasalam...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails